Samstag, 1. März 2008

Forgery


Zehir Hafiye ve balik etli pansiyon müdiresi Düellocu blog blog kardeşlikler kurarlerken arka planda başarılı bir 'forgery' operasyonu gerçekleştirildi. Kimsenin anlayamadığı (ya da anlamak istemediği) kimlik karışıklıkları benim gibi hayattan çok canı sıkılmış birini hiç olmazsa biraz olsun eğlendirdi. Oraya buraya emanuel tetteh ismiyle yorum bırakan arızalı arkadaş bana mesaj atmış ve sormuş: 'Niye Tetteh ismiyle blog açmışmışız, nereye varmaya çalışıyormuşuz?' Tabii cevap vermedim, ama bundan garip bir zevk duyduğumu itiraf edeyim.

Zehir Hafiye ve b.e.p.m. Düellocu birara bunlarin bloglarina yorum yazan emanuel tetteh isimli kişinin ben olduğumu düşünürlerken, emanuel tetteh kardeşimiz de benim aslında b.e.p.m Düellocu ile aynı kişi olduğumu sanıyordu.
Aslında ilk etapta Tetteh lakabını emanuel tetteh arkadaşımızdan çalmış gibi görünsem de tarihi sebeplerden benim de en az onun kadar bu ismi kullanma hakkım var, bu ismin asıl sahibi siyahi futbolcu 2000' li yılların başlarında geyik muhabbetlerimize az malzeme olmamıştı. Bu yüzden bu isimle yorum yazan birilerinin olduğunu b.e.p.m Düellocu söylediğinde bayağı bir şaşırmış ve hemen bu karakteri sahiplenmiştim. Uzun lafın kısası, bayağı bir gereksiz işler bunlar.

Şu an aklımda önemsiz bir soru var, bir insan niye 'emanuel tetteh' rumuzunu kullanır?

* İyi de resimdeki adamlar da kim diye soruyorsanız, cevap Tony Clifton ve Andy Kaufman. Tamam da nedir bunların olayı diye hala kasıyorsanız, size google.com adresini tavsiye ederim. Bu adamlarla bu yazının bağlantısı ilk kuran kişiyi 'kahveye' davet ediyorum.

7 Kommentare:

Ali hat gesagt…

tony clifton andy kaufman'in yarattigi ve hala bazi insanlarin farkli bir insan olup olmadigi konusunda emin olamadigi gizemli bir karakterdi. hatta kaufman oldukten cok sonra bile clifton sahneye cikip sovlar yapiyor diye bazi insanlar kaufman'in hala hayatta oldugunu iddia ediyorlar.

emanuel tetteh senin yarattip oynadigin ikinci kisilik mi oluyor bu durumda?

Düellocu hat gesagt…

ben en çok b.e.p.m ve 'kahveye' güldüm:)

E Tetteh hat gesagt…

ali arkadasimizin sorusuna cevap vermiyorum ama yaklasimi itibariyle kahveyi hakediyor, tabii kendi de isterse...

Ali hat gesagt…

istemez olur muyum? orta sekerli ve bol kopuklu olsun;)

Ruty hat gesagt…

Milos Forman'in "Man on the Moon"unu izleyen herkes sip diye kuracak baglantiyi..

Sen bana da bi kahve borcun oldugunu aklinda tut ETetteh. Denizleri asip geldigimde icerim. (Ne guzel en sonunda pansiyon'da self-servis olmayan kahve ikrami var).

Yesim Arpat hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Düellocu hat gesagt…

yapar yapar... sivri görünür, hırt görünür, kıl(!) görünür ama benden iyi olmasın, özünde şefkatlidir bizim tetteh:)